close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניית דקים בגינה עם דקים פלוס

מערכת שורשכ אדר ב, תשפב23/03/2022

ישנם מספר גורמים שיקבעו את עלות התקנת דק העץ שלכם. עלות דק עץ יכולה לנוע בין 300 ל-600 ₪ למטר רבוע, תלוי בגודל ומורכבות הפרויקט

תגיות:
דקים מעץ משמשים בגינות ליצירת מגוון אפקטים שונים. ניתן להשתמש בהם ליצירת שבילים וגבולות, כפתרונות עבור פרטיות או לחלוקת הגינה, כפתרונות דקורטיביים ועוד. אם אתם לקראת בניית דק עץ, יש לנו כמה טיפים ודגשים שחשוב להכיר בתחום.
אם אתם מחפשים כמה טיפים כיצד לבנות דקים מעץ בגינה שלכם, קודם כל ודאו שיש לכם את הכלים המתאימים לעבודה. שנית, אם אתם צריכים עזרה במדידות, תבקשו את העזרה הזאת כי כל הפרויקט שלכם יתבסס על השלב הראשוני הזה. ולא פחות חשוב, מבחינת חומרי גלם, השתמשו בעץ שעבר טיפולים והשבחה לפרויקט שלכם - הוא עמיד יותר מעץ לא מטופל וגם פחות נוטה
לשריפות. כל המידע על בניית דקים עם דקים פלוס – השוואת מחירים בין מתיקני דקים עץ:

למה חשוב למצוא מתקין דקים מקצועי?
דק עץ הוא סוג עץ שמרבים להשתמש בו בגינה מכיוון שאין לו את הצפיפות והמשקל של סוגי עץ אחרים. חשוב למצוא מתקין מומלץ לדק עץ, מכיוון שהוא עלול להיות מסוכן בהתקנה לא נכונה. למשל, עשויים להיווצר מקרים בהם פלטות של דק העץ משתחררות, מה שיכול להוביל לנפילתם של אנשים בגינה.

בסופו של יום, תהליך ההתקנה יהיה הרבה יותר מהיר עם הכלים והכישורים הנכונים. ההתקנה גם מבטיחה שלא יהיו רווחים או פתחים בדק העץ, כמו גם תמנע כניסת מזיקים או בעלי חיים לא רצויים לגינה שלכם. דק עץ עם מרווחים וטעויות בהתקנה, הוא דק עץ שמושך אליו נחשים, מכרסמים ועוד מזיקים שונים.

למה חשוב לערוך השוואת מחירים לפני התקנת דק עץ?
חשוב להשוות מחירים לפני התקנת דק עץ בגלל הדקים בגינה. זאת, מכיוון שישנם גורמים רבים שמשפיעים על מחיר של דק עץ, כולל גודל, חומר (סוג העץ) והתקנה. אם אתם מסתכלים על חברות שונות ובודקים את המחירים שלהן, ודאו שיש להן את אותה רמת ניסיון ואיכות במוצרים שלהן.

ישנן סיבות רבות מדוע חשוב להשוות מחירים לפני התקנת דק עץ. אחד מהם הוא שהמחיר של סוג עץ אחר יכול להשתנות בצורה משמעותית. אם לא תעשו את המחקר שלכם, אתם עלולים לשלם יותר עבור ההתקנה מאשר הדק עצמו. כדאי לשקול גם את עלות העבודה, הזמן והחומרים כאשר אתם משווים מחירים.

כמה עולה התקנת דק עץ?
ישנם מספר גורמים שיקבעו את עלות התקנת דק העץ שלכם. עלות דק עץ יכולה לנוע בין 300 ל-600 ₪ למטר רבוע, תלוי בגודל ומורכבות הפרויקט. חשוב לדעת מהן העלויות של התקנת דק עץ על מנת לקבוע האם ההתקנה שווה את ההשקעה. בשורה התחתונה, חשוב להזמין איש מקצוע להתקנת דק עץ בגינה כי הוא ישתמש בכלים ובטכניקות הנכונות להתקנת דק עץ בצורה נכונה. הם גם יוודאו שאין רווחים או סדקים בין פיסות העץ לאדמה. בסופו של דבר, אתם לא רוצים שהעץ יותקן בצורה לא נכונה ויגרום נזק לצמחים, לקרקע או יהיה לא בטיחותי.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה